15 december

Hallo allemaal,

Deze blog gaat over eten!!! Lekker en (meestal) gezond eten en het vermijden van dierlijke producten.

Ik ben Melitta. Ik woon met 3 van mijn 4 kinderen in een klein plaatsje in Nederland. We hebben 1 hond. Hij heet Mickey en hij zit gevangen in het verkeerde lichaam. Hij denkt dat hij een kat is en gedraagt zich ook zo. Ik heb trouwens alleen maar jongens: Luca, Gino, Piero en Renato. Luca woont samen met zijn vriendin Kim. Ik werk als verpleegkundige in een leuk ziekenhuisje. Maar de pret begint pas als ik thuis kom. Ik werk thuis als paragnost en medium. Het meeste werk doe ik via de telefoon. Als creatieve uitlaatklep duik ik vaak de keuken in: om mijn hoofd leeg te maken, om over de zin des levens na te denken…. vaak gedreven door honger/ trek. Sinds ik gestopt ben met roken heeft mijn trek wel toegenomen 🙂

Mijn Nederlands is niet altijd perfect.  Nederlands is niet mijn moedertaal. Ik ben geboren in Berlijn. Mijn ouders komen uit Kroatie. Ik heb een behoorlijke talenknobbel maar soms gaat het mis:  excusez moi….. 🙂

Ok, genoeg over mezelf. ik hoop dat jullie mijn recepten lekker vinden 😀

4 gedachtes over “15 december

    • Dank je wel Manon. Ik was ook heel lang vegetariër. Ik ging stap voor stap dingen vervangen. Ben begonnen met de melk. Ook dacht ik niet zonder kaas te kunnen 😀 Maar je smaak veranderd ook met de tijd.

Geef een reactie

