Gember- thee

Mijn moeder heeft mij aan de gember- thee gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat gember nooit echt een favoriet van mij was. Volgens mijn moeder is het goed voor de doorbloeding, helpt tegen migraine, goed voor de maag, spijsvertering, menstruatieklachten, etc. Het zal wel een magische wortel zijn…. 🙂 Hoe dan ook: het is lekker en goed voor je!!!!!

Recept:

1 kopje gevuld met heet water

beetje gember (in blokjes, reepjes gesneden of geraspt)

beetje limoensap (citroensap mag ook)

Thee zoeten met wat je zelf lekker vind ( het liefst niet met iets wat begint met een s en eindigd op een r)….. voilá

20131217_100951-1 (2)

Geef een reactie

