Zelfgemaakte wasverzachter :)

Afbeelding

 

Ik ben begonnen met mijn wasverzachter zelf te maken omdat ik een fles crémespoeling in mijn voorraadkast had staan. Nou denk je misschien: “dat gaat in je haar” Maar ik gebruik al een tijdje geen crémespoeling voor mijn haar. Ik gebruik appelazijn of kruidenthee en dat bevalt me prima. Maar goed…. ik had dus een fles crémespoeling in mijn voorraadkast. Ik las op het net dat je dat prima kan gebruiken als een ingredient voor wasverzachter. Het ruikt lekker, is voordelig en je kleren worden er zacht van 🙂

Dit ben je nodig:

200 ml crémespoeling

200 ml azijn

400 ml water

1 lege fles

Doe crémespoeling, azijn en water in een fles… even schudden,,,klaar.  Niet bang zijn dat je de azijn ruikt. Je ruikt de crémespoeling 🙂

 

2 gedachtes over “Zelfgemaakte wasverzachter :)

Geef een reactie

