Honingwater ipv shampoo

Afbeelding

Ik was mijn haar zo min mogelijk met shampoo. Heel af en toe…. als het niet anders kan… omdat ik bij de kapper ben…. mijn haar een kleurtje krijgt… of omdat ik even zin in shampoo heb. Het liefst was ik mijn haar met water, honing en soda. Mijn haar voelt daarna zacht aan en mijn hoofdhuid voelt lekker…. Ja, lekker….moeilijk te omschrijven. Probeer het een keer uit en je snapt wat ik bedoel 🙂 en nee…. je wordt buiten niet achtervolgd door bijen 😛

Het honingwater is heel makkelijk en snel klaar te maken. Neem 250cc water, gekookt en iets afgekoeld + 1 eetlepel honing + 1 theelepel baking soda (als je geen baking soda hebt laat je het gewoon weg) Goed roeren…. klaar.

Maak het haar nat, giet het water beetje bij beetje op je hoofd en masseer je hoofdhuid (het spreekt voor zich dat je dat onder de douch doet; anders wordt je nat!!!!) 

2 gedachtes over “Honingwater ipv shampoo

Geef een reactie

