Kokos- oranjebloesemwater body butter :)

Afbeelding

Ik hou van kokosolie. Omdat ik geen zin hem om elke dag naar kokos te ruiken gebruik ik vaak ontgeurde kokosolie. Ik voeg er klein beetje oranjebloesemwater toe maar je kunt ook rozenwater gebruiken. Dat geeft de body butter een subtiele geur.

Voor deze body butter ben je nodig:

200 g kokosolie

2 eetlepels oranjebloesemwater

Verder heb je een handmixer nodig. Geen staafmixer gebruiken; dat werkt niet (vraag me niet waarom)

Snij de kokosolie in kleine stukjes en doe in een mengkom. Voeg het oranjebloesemwater toe, zet de mixer aan voor ca. 15 minuten. In het begin is de kokosolie nog heel hard en klonterig. Na 15 minuten mixen krijg je een lekkere opgeklopte body butter. Lijkt op slagroom, is mooi wit, ruikt lekker en trekt heel snel in je huid. ย Je huid wordt verzorgd en beschermd tegen de lentezon. Wat wil je nog meer…. ๐Ÿ™‚

Afbeelding

ย 

Een gedachte over “Kokos- oranjebloesemwater body butter :)

Geef een reactie

