Vegan pannenkoeken :)

IMG_20140817_124325

Ik ben geen “pannenkoeken bakken- moeder”. Vroeger, heeel lang geleden misschien, maar die periode ligt gelukkig achter mij. Ik heb er de geduld niet voor om 10, 20 of meer pannenkoeken te bakken. Super saai 😛
Ik eet pannenkoeken als een snackje tussendoor. Dit recept is voor 2 personen. Je maakt er 4 pannenkoeken van 🙂 Ze zijn heerlijk fluffy en lekker 🙂

Dit ben je nodig:
200 g bloem
snufje zout
1 theelepel bruine suiker
1 theelepel vanillesuiker
1 theelepel bakpoeder
200 ml plantaardige melk (ik gebruik 100 ml amandelmelk en 100 ml sojamelk)
1 kleine banaan (ik gebruik de kleine kinderbananen)
beetje water (ca. 50-100 ml)

Doe alle droge ingredieneten in een kom. Pureer de banaan samen met de melk en giet in de kom. Meng alles goed door elkaar en voeg beetje water toe totdat je de juiste dikte voor het beslag hebt. Klaar…. nu nog bakken. Eet smakelijk!

Geef een reactie

