Winter balsem :)

IMG_20150117_195145

Ik ben zo blij om dit recept met jullie te kunnen delen. Dit is een heerlijk verzorgend balsem. Ik gebruik het voor mijn handen, lippen, soms voor mijn hele lichaam. Je krijgt er een heerlijk zachte huid van. Het is heel makkelijk zelf te maken.

Dit ben je nodig:
50 g kokosolie
2 el amandel wax

3 el olijfolie
3 el amandelolie
1 el plantaardige glycerine
1 tl rozenolie

2 el rozenwater

Zo maak je het:
Smelt kokosolie en amandel wax in een klein pannetje, op zacht vuur. Haal het pannetje van het vuur en doe de rest van de ingredienten, behalve het rozenwater, in het pannetje. Even roeren en 15 minuten laten staan. Pak nu een handmixer, doe het rozenwater bij de olie en mix alles kort door elkaar. Laat weer 15 minuten staan en mix alles weer door elkaar. Herhaal de handeling totdat de balsem is afgekoeld. Doe in een schoon potje en geniet ervan. Heerlijk spul!!! Laat me weten hoe het jullie bevalt πŸ™‚

Geef een reactie

